Robienie zakupów w naszym sklepie jest bardzo proste. Cały proces składania zamówienia składa się z kliku następujących etapów:

 

1. Dodanie produktu do koszyka

 

Wszystkie towary, które zamierzasz kupić musisz najpierw dodać do koszyka.
W tym celu wystarczy kliknąć przycisk "DO KOSZYKA" znajdujący się przy wybranym przez Ciebie produkcie. W polu numerycznym przed przyciskiem należy określić ilość produktów, które chcesz zakupić.

Niektóre towary mają dwie ceny - skreśloną i nową. Są to produkty w promocji, czasowo przecenione, wysokość upustu jest widoczna na czerwonej etykietce. Promocyjne ceny nie podlegają dalszej obniżce, ale w przypadku gdy rabat stałego klienta lub z kodu jest wyższy, nasz system automatycznie naliczy zniżkę korzystniejszą dla klienta.

 

Aby sprawdzić szczegóły swojego koszyka należy wybrać link "Koszyk" widniejący po prawej stronie ekranu.

 




W przypadku gdy przerwiesz swoje zakupy, to po wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu towary w koszyku nadal będą.


2. Koszyk

Koszyk zawiera listę produktów, które wybrałeś, ilość każdego towaru, jego cenę, cenę po rabacie i wartość oraz wartość całkowitą zamówienia.
 




Będąc w koszyku możesz:
  • usunąć wybrany produkt 
  • zmienić ilość zamówionego produktu, zatwierdzając zmiany przyciskiem 
  • przenieść wybrany produkt do schowka (w przypadku, gdy chcesz jeszcze wstrzymać się z decyzją o jego zamówieniu) 

Produkty ze schowka w każdej chwili możesz przenieść z powrotem do koszyka i dołączyć do swojego zamówienia.

W koszyku jest też miejsce na wpisanie kodu rabatowego. Po jego wprowadzeniu i kliknięciu na przycisk , ceny produktów w koszyku zostaną obniżone.

               

Kody rabatowe można znaleźć między innymi w rozsyłanym przez nas newsletterze, w rozdawanych przez nas ulotkach, na naszym profilu na Facebooku, otrzymać na warsztatach prowadzonych przez zaprzyjaźnionych artystów, a także wygrać w sponsorowanych przez nas konkursach. Rabaty z kodów nie łączą się z innymi promocjami (jak rabaty dla stałych klientów czy okresowe przeceny niektórych produktów), w takich przypadkach system automatycznie nalicza jedną, wyższą zniżkę, korzystniejszą dla klienta.

Aby przejść do następnego kroku procedury składania zamówienia należy wybrać przycisk "PRZEJDŹ DO KASY".

Jeśli masz już konto, jednak do tego momentu nie zdążyłeś się zalogować możesz to zrobić teraz, a wybrane przez Ciebie produkty pozostaną w Twoim koszyku. Jeśli jednak nie posiadasz jeszcze u nas konta klikając przycisk "PRZEJDŹ DO KASY zostaniesz przeniesiony na stronę rejestracji po czym będziesz mógł kontynuować swoje zakupy.

 

3. Dostawa i płatności

Wybierz teraz najwygodniejszy dla Ciebie sposób płatności


Możliwych jest kilka sposobów płatności:

  • Płatność przy odbiorze

Zamawiający płaci przy odbiorze paczki kurierowi, listonoszowi lub na poczcie. 

  • Przedpłata przelewem

Przedpłata przelewem polega na wpłaceniu należności za zamówienie na konto bankowe.
Oto dane naszego konta bankowego potrzebne do przelewu:
Kadoro, ul. Stalowa 82,
53-440 Wrocław
mBank: 93 1140 2004 0000 3202 7343 5965

Po wpłynięciu pieniędzy na konto przesyłka jest niezwłocznie wysyłana

  • Płatność kartą lub szybkim przelewem PayU

Płatności kartą oraz przelewami online realizowane są przy współpracy z firmą PayU. PayU przeszło pozytywnie audyt bezpieczeństwa i otrzymało międzynarodwy certyfikat PCI DSS, to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych. System zapewnia wysokie bezpieczeństwo również dzięki rozwiązaniu, w którym numery kart płatniczych nigdy nie trafiają do sklepu internetowego.

  • Płatność PayPal

Istnieje możliwość zapłaty poprzez serwis PayPal. Jeżeli chcesz zapłacić w ten sposób, jako sposób płatności wybierz przelew a w następnym kroku w polu Informacje dodatkowe wpisz PayPal. Wyślemy Ci wtedy link do płatności w tym systemie.


Na tym etapie możesz również zmienić domyślny adres dostawy podany przy rejestracji na inny, na który chcesz, żeby zamówienie zostało dostarczone. W tym celu należy nacisnąć przycisk "ZMIEŃ ADRES" a następnie uzupełnić wymagane dane.

 

4. Podsumowanie

Podsumowanie wyświetla wszystkie informacje dotyczące Twojego zamówienia uzyskane podczas kolejnych kroków kupowania. Tutaj możesz sprawdzić zgodność wszystkich danych swojego zamówienia. W przypadku, gdy jeszcze chciałbyś coś zmienić jest to ostatni moment by zrobić.

 

Jeśli jesteś pewien, że wszystko się zgadza możesz już złożyć swoje zamówienie klikając "ZAMAWIAM"

 

5. Finalizacja

Złożone zamówienia mogą być potwierdzane e-mailem lub telefonicznie (dlatego ważne jest podanie prawdziwych danych podczas rejestracji). Potwierdzenie zamówienia jest tylko upewnieniem się, że zamówienie zostało złożone przez Ciebie.

Potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz emailem.


Czas realizacji


Zamówienia obsługiwane są od 7:30 do 15:30

Całkowity czas oczekiwania = czas realizacji zamówienia (do 3 dni roboczych) + czas dostawy (1-2 dni robocze). Zdecydowaną większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Status zamówienia możesz na bieżąco śledzić po zalogowaniu się w do swojego konta.