Pan Pani
Imię:
Email:

Koronawirus COVID-19 - często zadawane pytania

CZY PRZEZ KONTAKT Z TOWAREM MOGĘ SIĘ ZARAZIĆ?

Według WHO (Światowej Organizacji Zdrowia) prawdopodobieństwo skażenia towarów handlowych przez osobę zakażoną jest bardzo niskie. Również ryzyko zarażenia się koronawirusem za pośrednictwem paczki jest znikome. Badania wskazują na to, że koronawirus może przetrwać na powierzchniach tylko przez krótki czas, przesyłki przebywają znaczne odległości i są wystawione na działanie różnych warunków i temperatur. Współpracujące z nami firmy kurierskie wdrożyły specjalne procedury higieniczne. Jeśli masz jakiekolwiek obawy, w celu ochrony otrzymaną przesyłkę możesz przeczyścić środkiem dezynfekującym. Oprócz tego należy oczyścić ręce środkiem do dezynfekcji rąk na bazie alkoholu lub dokładnie umyć ręce wodą z mydłem. Sugerujemy też pozbycie się zewnetrznego opakowania.

CZY NALEŻY SPODZIEWAĆ SIĘ OPÓŻNIEŃ W REALIZACJI ZAMÓWIEŃ?

Mimo koniecznej reorganizacji pracy i zmiany niektórych procedur obecnie wszystkie zamówienia staramy się wysyłać na bieżąco. Współpracujące z nami firmy kurierskie również nie zgłaszają nam opóźnień. Sytuacja w kraju i na świecie zmienia się z dnia na dzień. Prosimy o wyrozumiałość jeżeli okaże się, że jednak będą musieli Państwo poczekać nieco dłużej na swoje zamówienie.

CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIEŃ?

W trosce o wasze i nasze bezpieczeństwo zdecydowaliśmy się zawiesić możliwość odbioru osobistego zamówień w naszej siedzibie. Wprowadziliśmy działania ochronne aby zminimalizować ryzyko zakażenia. Osoby z zewnątrz nie mają styczności z naszymi pracownikami, kurierzy dostarczają i odbierają od nas przesyłki w wyznaczonej strefie, bez osobistego kontaktu. Osoby z Wrocławia i okolic również zachęcamy do wyboru wysyłki do paczkomatu jako formy dostawy i korzystania z aplikacji InPost do otwarcia skrytki co pozwoli ograniczyć kontakt z innymi osobami. Postanowiliśmy wziąć część kosztów dostawy na siebie, do odwołania wysyłka w ten sposób kosztuje jedynie 4 zł. Do naszej siedziby zapraszamy serdecznie, gdy minie epidemia.

DO KIEDY TRWA PROMOCJA NA WYSYŁKĘ DO PACZKOMATÓW I KURIEREM INPOST?

Gorąco zachęcamy do korzystania z paczkomatów jako jednej z najbezpieczniejszych form dostawy. W ten sposób ograniczamy kontakt z innymi osobami, a korzystając z aplikacji Inpost do otwarcia skrytki nie musimy dotykać panelu sterującego. Dla tych, którzy nie mają w pobliżu paczkomatu, nie chcą lub nie mogą wychodzić z domu polecamy dostawę kurierem InPost. Firma InPost wprowadziła bezpieczniejszy system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność podanego numeru telefonu, gdyż na jego numer zostanie wysłany kod niezbędny do odbioru paczki. Zdecydowaliśmy się wziąć część kosztów dostawy w rekomendowany sposób na siebie, do odwołania wysyłka w ten sposób jest o 50% tańsza.

CZY NADAL MOGĘ PŁACIĆ GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE?

Tak, metoda płatności gotówką przy odbiorze jest dostępna. Jednak aby zmniejszyć ryzyko infekcji i rozprzestrzeniania się koronawirusa prosimy o korzystanie z tej opcji przy dostawie tylko wtedy, gdy nie ma możliwości użycia innej metody płatności. Promocyjne koszty wysyłki również dotyczą wyłącznie zamówień przedpłaconych.

DLACZEGO NIE MOGĘ ZNALEŹĆ SWOJEGO PACZKOMATU NA LIŚCIE?

Korzystamy z listy wyboru paczkomatów udostępnionej nam w formie widżeta przez InPost. Zauważyliśmy, że w przypadku przeciążenia serwera nie pokazuje ona poprawnie wszystkich dostępnych maszyn. Często w takiej sytuacji pomaga wpisanie do wyszukiwarki kodu pocztowego zamiast nazwy miejscowości/ulicy. W przypadku problemów z wyborem paczkomatu proszę wybrać dowolny i w uwagach do zamówienia podać adres właściwego.

DLACZEGO NIEODEBRANA PACZKA Z PACZKOMATU OD RAZU WRÓCIŁA DO NADAWCY?

Od 16 marca firma InPost wdrożyła zmiany w zakresie odbioru przesyłek. Przesyłki zamówione do Paczkomatów czekają na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie są odsyłane do Oddziału InPost, ale zostają zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzono również dla przesyłek kurierskich - w przypadku gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do odbiorcy (po dwóch próbach doręczenia), przesyłki trafiają do Nadawcy. Firma InPost w obecnej sytuacji chce maksymalnie ograniczyć kontakt pracowników Oddziałów z osobami z zewnętrz, do standardowych procedur obiecuje wrócić gdy tylko będzie to możliwe.

CZY WCIĄŻ MOŻLIWA JEST WYSYŁKA ZA GRANICĘ?

W związku z zawieszeniem transportu lotniczego Poczta Polska zawiesiła przyjmowanie przesyłek do większości krajów. Obecnie możliwa jest wysyłka za jej pośrednictwem jedynie do kilkunastu miejsc i nie dotyczy to wszystkich usług. Do niektórych krajów Unii Europejskiej wciąż jest możliwa wysyłka kurierem DPD, jednak też nie do każdej destynacji. Sytuacja zmienia się dynamicznie. Jeżeli chcesz, abyśmy twoje zamówienie wysłali zagranicę, skontaktuj się z nami a sprawdzimy czy będzie to możliwe.

CZY PRODUKTY BĘDĄ UZUPEŁNIANE NA BIEŻĄCO?

Zdecydowana większość sprzedawanych przez nas produktów pochodzi z importu. Ich dostawcami są firmy, których mogły lub mogą dotknąć różne obostrzenia z czasowym zawieszeniem działalności włącznie. Utrudnienia na granicach również powodują opóźnienia dostaw. Będziemy starać się najpopularniejsze produkty uzupełniać na bieżąco, ale nie zawsze może się to okazać możliwe. Jeżeli w sklepie znajdziecie ostatnie porcje ulubionych produktów nie zwlekajcie zbyt długo z ich zamówieniem :).


Twój koszyk
jest pusty
Wyszukaj
Twoje konto